خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

داوطلبان شوراهای اسلامی شهر پیش ثبت نام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۳۰۴

معاون سیاسی- امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در استان باید اقدام به پیش ثبت نام الکترونیکی کنند.

به گزار خبرنگار ایلنا از تبریز، علیار راستگو در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه ارایه گواهی عدم سوء پیشینه برای ثبت نام در انتخابات شوراها الزامی است، افزود: با توجه به اعتبار ۳ ماهه گواهی عدم سوء پیشینه، توصیه می‌شود داوطلبان احتمالی اخذ گواهی را به روزهای آخر موکول کنند تا در مراکز ارایه این خدمت، ترافیک ایجاد نشده و تهدیدی متوجه سلامتی آنان و مردم نشود. 

وی با اشاره به زمانبندی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در سطح شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه سال جاری و در سطح روستاها و تیره‌های عشایری از روز دوشنبه ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز و به مدت یک هفته ادامه می یابد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراها، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه خود را که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد، ارایه کنند.

راستگو، ادامه داد: داوطلبان باید پس از دریافت گواهی عدم سوء پیشینه و پیش ثبت نام الکترونیکی برای  نهایی سازی آن به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه کنند.

وی یادآوری کرد: داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز تیره های عشایری می‌ توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدمات قضایی یا دفاتر پلیس +۱۰ و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به آدرس www. adliran.ir نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز