خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

روند نزولی کرونا در خلیل آباد/ مردم شب روشنایی یلدا را به سیاهی دائمی خانواده ها تبدیل نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۲۸۳

فرماندار شهرستان خلیل آباد گفت: خوشبختانه از روز شنبه روند بیماری کرونا در شهرستان نزولی اعلام شده اما مردم شهرستان همچنان پروتکل های بهداشتی را با دقت رعایت کنند.

ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خلیل آباد با بیان اینکه امیدوارم مردم شهرستان رعایت  بیشتری را داشته باشند، اظهار کرد: مردم به رنگ بندی‌ها توجه نکنند چون این رنگ بندی ملاک خاصی نیست که پایدار باشد، لذا مردم ۱۰۰ درصد دورهمی های خود را باید کم کنند و اگر مردم کمک نکنند در اجرای این طرح موفق نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه  ۱۰۰ درصد مجموعه های شهرستانی به اجرای مناسب طرح کمک می‌کنند، افزود: با توجه به همگرایی مجموعه شهرستان، امیدوارم بتوانیم تعداد کرونایی های شهرستان را روز به روز کاهش دهیم.

فرماندار خلیل آباد بیان کرد: در آستانه شب یلدا نیز از همشهریان در خواست داریم بهانه ای برای دورهمی نداشته باشند و شب روشنایی یلدا را به سیاهی دائمی برای خانواده ها تبدیل نکنند.

قاسم پور با اعلام اینکه دنبال این هستیم که وضعیت را در شهرستان مدیریت کنیم، گفت: مردم واقعا انصاف داشته باشند و در حق بازاریان شهرستان که به تبع این مهم بسته شده و اقتصاد ما دچار مشکل و تنش می‌شود، دورهمی ها را برگزار نکنند.

فرماندار خلیل آباد از حضور گروهای مردمی و کمیته های شش گانه در مناطقی از شهرستان که دارای آلودگی بیشتری هستند نیز خبرداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز