خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان خبر داد:

میانگین بارش ۴۵ میلیمتری در استان گیلان / شهروندان از استقرار در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۲۶۶

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه میانگین بارش در استان حدود ۴۵ میلیمتر بوده است، افزود : در ارتفاعات بالای 900 متری ، شاهد بارش برف بوده ایم .

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان در کمیته مدیریت بحران شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با اعلام این خبر گفت: روانآب های سطحی ناشی از بارش های جوی اخیر از طریق شبکه های آبیاری و زهکش‌های انتهایی در آستانه اشرفیه مدیریت شد.

وی افزود: بیشترین بارش طی ۴۸ ساعت گذشته در ایستگاه تبخیر سنجی شرکت آب منطقه ای گیلان با ۱۳۵ میلیمتر با متوسط بارش بلند مدت ۱۰ درصد و ایستگاه آستانه اشرفیه با ۱۱۷ میلی متر با متوسط بارش بلند مدت ۹ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با اشاره به این نکته که میانگین بارش در استان حدود ۴۵ میلیمتر بوده است، افزود : در ارتفاعات بالای 900 متری ، شاهد برف در استان بوده ایم و هم اکنون بارش در اغلب نقاط استان کاهش یافته و در برخی نقاط قطع شده است اما با توجه به تداوم فصل بارندگی‌ها و احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب‌ها و احتمال افزایش دبی رودخانه‌های استان، جهت پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی اشخاص حقیقی و حقوقی از هرگونه ورود به بستر و حریم رودخانه‌ها و کانال‌های آبیاری علی الخصوص در روزهای پر بارش اکیدا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز