خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در استان‌های ساحلی کشور / کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما در استان‌های شرقی/ اردبیل سردترین مرکز استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۲۵۵

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در استان‌های ساحلی و کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دمای هوا در استان های شرقی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز در برخی نواحی ساحلی دریای خزر و شمال شرق، همچنین در جنوب برای هرمزگان، دریای عمان، شرق تنگه هرمز، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده خواهیم داشت که این بارش‌ها در نقاط سردسیر می‌تواند به شکل برف باشد.

وی افزود: فردا چهارشنبه هم مناطق غربی دریای خزر و شمال شرق شاهد بارندگی خواهد بود.

این کارشناس اظهار داشت: روز پنجشنبه شمال غرب و سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه‌های زاگرس برخی نقاط استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و در دامنه‌های رشته کوه البرز استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش خواهند داشت.

وی ادامه داد: به لحاظ دمایی هم از امروز تا آخر هفته شرق و جنوب شرق ۵ تا ۱۰ درجه کاهش دما خواهند داشت که این سرما در بیشتر نقاط کشور تا روز‌های پایانی هفته ماندگار خواهد بود. همچنین از امروز تا پنجشنبه آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

گودرزی با اشاره به وضعیت پایتخت گفت: امروز تهران صاف تا کمی ابری و به تدریج شاهد غبار محلی خواهد بود. امروز کمینه هوای تهران صفر و بیشینه آن ۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

این کارشناس بیان کرد: بین مراکز استان‌ها هم اردبیل با ۱۵ درجه زیرصفر و بندرعباس با ۲۷ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز