خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

دومین مرحله بهسازی جاده نسیم شمال قزوین اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۲۵۴

شهردار قزوین گفت: مرحله دوم بهسازی جاده نسیم شمال به طول حدود ۲.۵ کیلومتر از تقاطع جاده قزوین-اقبالیه تا میدان خلیج فارس با اجرای عملیات خاک برداری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیاوش طاهرخانی اظهار کرد: امیدواریم این مرحله از بهسازی جاده نسیم شمال به عنوان یکی از شریان های مهم ارتباطی شهر قزوین را نیز مانند مرحله اول به سرعت اجرا کرده و به پایان ببریم.

شهردار قزوین یادآور شد: عملیات بهسازی محور نسیم شمال در ۲ فاز در دستور کار قرار گرفته بود که فاز اول آن از اواخر اردیبهشت‌ ماه امسال با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع شهرداری قزوین آغاز شد.

طاهرخانی با اشاره اتمام این پروژه در فاز اول، افزود: این طرح هفته گذشته قرار بود به بهره برداری برسد اما به دلیل لکه گیری خارج از طرح واقع در تقاطع ضلع شمالی و جنوبی جاده نسیم شمال در مسیر جاده رشت و اقبالیه و در راستای تسهیل در تردد خودروها مراسم افتتاح به تعویق افتاده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر عملیات لکه گیری این تقاطع‌ها یک روز کار دارد و در صورت مساعد بودن شرایط جوی هوا بعداز اتمام لکه گیری فاز اول بهسازی و ترمیم جاده نسیم شمال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

جاده نسیم شمال یکی از شریان های مهم عبور و مرور در شهر قزوین به شمار می رود که شمال غربی این شهر به جنوب غربی آن متصل می کند و بخش قابل توجهی از ترافیک شهر را به خارج آن هدایت می کند.

این جاده که به نوعی کمربندی غربی و جنوبی قزوین محسوب می شود، در سال های قبل به دلیل کیفیت نامناسب آسفالت با دست اندازهای زیادی روبرو بود که صدای اعتراض شهروندان و مسافران را درآورده بود و درخواست های زیادی برای اصلاح و بهسازی این مسیر وجود داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز