خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود :

رسانه‌ها در توسعه یافتگی شهرستان نقش دارند/ به لنگرود رشد یافته می‌اندیشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۲۵۲

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه شهرستان نیاز به توسعه یافتگی دارد، گفت: همه ما به لنگرود رشد یافته و بالغ می اندیشیم و رسانه ها نیز می‌توانند در توسعه یافتگی نقش مهمی داشته باشند.

به گزارش ایلنا از لنگرود، فرماندار لنگرود در دیدار با فعالان مجازی لنگرود با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: فرهنگ مثل اقتصاد و علم مصرفی است، اگر فرهنگ تولید نکنیم باید از خارج وارد کنیم.

وی در خصوص تولید خبر و محتوا تاکید داشت: رسانه‌ها از انتشار مطالب با هدف تخریب مسئولان و مدیران بپرهیزند.

رحیم حیدری در ادامه با تاکید بر تقویت خدمت گذاری مدیران، از همگان خواست تا در امور مختلف اجتماعی، سیاسی، ورزشی و فرهنگی پیشنهادات خود را ارائه دهند.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با اشاره به اهمیت تفکر در دین اسلام افزود: در جلسات مختلف، ساعت‌ها برای ایجاد اشتغال در شهرستان بحث می‌کنیم.
 
وی در ادامه با با اشاره به اهمیت سواد رسانه ای در فضای مجازی یادآور شد : با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ، کلاس سواد رسانه ای ویژه فعالان رسانه ای در لنگرود برگزار خواهد شد.
 
حیدری همچنین افزود: در حال حاضر در جنگ اقتصادی با استکبار جهانی هستیم و در این ایام رسانه ها نباید با انتشار اخبار ناامید کننده به دشمنان کمک کنند.
 
فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه شهرستان نیاز به توسعه یافتگی دارد، عنوان داشت: همه ما به لنگرود رشد یافته و بالغ می اندیشیم و رسانه ها نیز می‌توانند در توسعه یافتگی نقش مهمی داشته باشند.

رئیس شورای تامین شهرستان لنگرود در پایان با تاکید بر نقش رسانه‌ها در ایام بحران، از فعالان مجازی خواست با حضور در کنار اعضای  ستاد بحران و انتشار اخبار امیدآفرین به متولیان شهر کمک کنند .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز