خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تشریح کرد:

آخرین وضعیت مناطق سیل زده هرمزگان/ ۵ فوتی و ۳۵ آسیب دیده بر اثر سیل/ مسدود شدن راه‌های ارتباطی پارسیان به روستاهای اطراف

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۱۲۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان آخرین وضعیت مناطق سیل زده این استان و امداد رسانی به سیل زدگان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، مختار سلحشور با بیان اینکه بارندگی‌های پارسیان ۵ متوفی و ۳۵ آسیب دیده به دنبال داشته است، گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل به سرمی برند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی به یاری آسیب دیدگان بشتابند.

وی افزود: به‌ دنبال بارش شدید باران یکشنبه ۱۶ آذرماه ۹۹ در استان و جاری شدن سیل در شهرستان پارسیان و روستای فومستان تیم های امدادی جمعیت هلال احمر جهت امدادرسانی به مناطق متاثر از سیل اعزام شدند.

سلحشور تصریح کرد: در پی بارندگی‌های روز گذشته، بخشی از راه‌های مواصلاتی شهرستان پارسیان به روستاهای اطراف بدلیل ریزش کوه و طغیان رودخانه ها مسدود و تجمع آب موجب آسیب منازل مسکونی شده است.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش هایی مبنی بر تجمع آب در منازل مسکونی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر نسبت به تخیله آب از منازل اقدام کردند.

این مسئول ادامه داد: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر گرفتار شدن ٢ دستگاه خودروی پراید و پژو پارس در مسیر رودخانه فصلی که از سر کوه گردنه‌های لامرد سر چشمه می‌گیرد، بلافاصله امدادگران جمعیت هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند که ۵ سرنشین متوفی این خودروها پس از جستجو تحویل عوامل انتظامی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز