خبرگزاری کار ایران

در راستای رفاه و رضایتمندی شهروندان؛

ابلاغ ارتقاء چهارباغ با پیگیری استاندار البرز در اولویت طرح‌های توسعه‌ای کشور قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۰۴۳

نماینده عالی دولت در استان البرز از ابلاغ ارتقاء چهارباغ به شهرستان خبر داد و گفت: چهارباغ با ابلاغ اعتبارات و برنامه مستقل در مسیر رفاه و رضایتمندی جمعیت 90 هزار نفری این شهرستان با سرعت حرکت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی با اعلام این خبر و قدردانی از همراهی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در این مسیر، افزود: جای خرسندی دارد که پیگیری ها به ثمر نشست و توانستیم ظرف 10 روز پس از تصویب طرح ارتقا بخش چهارباغ به شهرستان، ابلاغ این امر مهم را دریافت کنیم.

وی با اشاره به پیگیری ها و مکاتبات صورت گرفته در این خصوص، ادامه داد: طی 2 سال گذشته با احصا شرایط حاکم و همچنین لزوم توجه و امکانات و اعتبارات مستقل جهت توسعه آن منطقه، پیگیری ویژه ای در راستای تحقق ارتقا چهارباغ صورت گرفت.

شهبازی با بیان اینکه ابلاغ ارتقا چهارباغ با پیگیری صورت گرفته، در اولویت طرح های توسعه ای کشور قرار گرفت، گفت: خرسندیم که این بار نیز مقامات ملی و به ویژه معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور به مطالبات توسعه‌ای البرز و پیگیری‌های نماینده دولت در استان پاسخ مثبت داده‌اند و ارتقای چهار باغ و اضافه شدن یک شهرستان دیگر به البرز ابلاغ شد.

وی افزود: بر این اساس پیشنهاد شد که شهرستان چهارباغ شامل دو بخش مرکزی و رامجین و ۴ دهستان شامل چهاردانگه، عرب آباد خسروی، رامجین و اغلان تپه تشکیل شود.

شهبازی گفت: به طور قطع با ابلاغ این مصوبه مهم، شهرستان چهارباغ همانند ۶ شهرستان دیگر البرز چارت اداری مستقل و اعتبارات ویژه جهت ارتقای زیرساخت‌ها را خواهد داشت و می توان برای مناطق آسیب پذیری همچون ملک آباد و مهدی آباد در این شهرستان، برنامه متمرکز و ویژه ای را در دستور کار قرار داد.

وی عنوان کرد: این نوید را به مردم چهارباغ می‌دهیم که پس از مدت‌ها پیگیری، مطالبه آن محقق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز