خبرگزاری کار ایران

دادستان تاکستان:

دستگاه قضایی تاکستان مانع تعطیلی یک واحد تولیدی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۹۹۳

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: با ورود دستگاه قضایی از تعطیلی یک واحد تولیدی و بیکاری ۲۰۰ کارگر در شهرستان تاکستان جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسین رجبی در حاشیه جلسه صلح و سازش در خصوص رفع مشکل حقوقی یک شرکت فعال در صنعت تولید فیلم پلی اتیلن و چاپ و بسته بندی در شهرستان تاکستان، اظهار کرد: عبور خطوط لوله گاز این شرکت به طول ۴۵۰ متر از زمین‌های کشاورزی ۱۵ نفر از ساکنان شهرستان، نارضایتی و طرح دعوای مالکان این زمین‌ها را از سال ۹۷ در دستگاه قضایی شهرستان در پی داشت که در نهایت موجب اخلال در فعالیت این شرکت شده بود.

دادستان تاکستان ادامه داد: قاضی پرونده با توجه به وارد بودن تقاضای مالکان زمین‌های زراعی اقدام به صدور رای مبنی بر قلع و قمع تجهیزات گازرسانی کرده بود که در صورت اجرای حکم، امکان فعالیت شرکت وجود نداشت.

وی اضافه کرد: اجرای این حکم، بیکاری ۲۵۰ نفر نیروی مستقیم و ۴۰۰ نفر نیروی غیرمستقیم شاغل در این واحد صنعتی را در پی داشت.

رجبی خاطر نشان کرد: با توجه به این موضوع، دادستانی شهرستان تاکستان با تشکیل جلسه‌ای پنج ساعته موفق به برقراری صلح و سازش میان دو طرف پرونده شد و خوشبختانه از تعطیلی این شرکت تولیدی جلوگیری به عمل آمد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

شهرستان تاکستان در ۴۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز