خبرگزاری کار ایران

شهبازی تاکید کرد:

البرز برای پیشگیری و مقابله با بحران‌های احتمالی آمادگی کامل دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۹۸۲

استاندار البرز با بیان اینکه نقاط حادثه خیز و راه های البرز، مداوم و مستمر کنترل و پایش می‌شود، گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد، اکنون استان البرز برای مقابله با بحران های احتمالی بواسطه بارش برف و باران و سایر بحران ها، آمادگی کامل دارد.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و بازدید از مانور مدیریت بحران استان، اظهار داشت: البرز، استانی استراتژیک است و در بسیاری از حوزه ها در سطح ملی خدمات ارائه می دهد.

وی ادامه داد: این استان شاهراه ارتباطی بین 14 استان کشور با پایتخت است از این رو همواره در این رابطه با حساسیت ویژه ای وارد عمل شده ایم.

شهبازی با اشاره به اینکه این استان به واقع ایران کوچک است، گفت: کنترل و پایش راه های البرز برای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که این استان به طور مثال در 29 آبان ماه سال جاری 2 برابر تهران، تردد ورودی داشته و استان اول کشور هستیم و در ترددهای خروجی استان دوم کشور هستیم.

وی افزود: محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - کرج - قزوین از اهمیت بالاتری برخوردار هستند چرا که بیشترین تردد را دارند.

استاندار البرز اضافه کرد: این استان در تمامی فصول سال نیازمند تدابیر ویژه ای است بنابراین همواره در حال برنامه ریزی برای پیش بینی، پیگیری و مقابله با بحران های احتمالی هستیم.

وی گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد، اکنون استان البرز برای مقابله با بحران‌های احتمالی بواسطه بارش برف و باران و سایر بحران ها، آمادگی کامل دارد.

شهبازی افزود: اکنون نیز مانوری برای بررسی میزان آمادگی و تجهیزات مورد نیاز برگزار شد.

وی با بیان اینکه دستگاه های خدماتی همچون گاز نیز در آمادگی کامل بسر می برند، عنوان کرد: مدیران استان، پای کار و برخط هستند تا ایران کوچک را در مقابله با بحران های احتمالی مدیریت کنند.

استاندار البرز گفت: نقاط حادثه خیر استان نیز رصد شده و در صورت احتمال بحران تدابیر لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز