خبرگزاری کار ایران

رحیمی خبر داد:

خراسان رضوی از وضعیت قرمز کرونا خارج شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۹۵۵

مدیر گروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خراسان رضوی از وضعیت قرمز خارج شد و هم‌اکنون تمامی شهرستانهای استان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمیدرضا رحیمی در این خصوص افزود: پیش از این چهار شهرستان خراسان رضوی شامل مشهد، سبزوار، خلیل آباد و قوچان در وضعیت قرمز کرونا قرار داشتند که بر طبق ارزیابی جدید این شهرها از وضعیت قرمز درآمده و نارنجی شده‌اند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی وضعیت نارنجی داشته و بقیه زرد هستند.

مدیر گروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در پی اعمال محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه تاکنون آمار مبتلایان سرپایی و بستری در خراسان رضوی کاهش یافته است و مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی از وضعیت قرمز خارج شده‌اند.

رحیمی افزود: در حال حاضر هزار و ۴۹۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند در حالی که این میزان در ابتدای آذرماه ۲ هزار و ۸۰ نفر بوده است. 

وی ادامه داد: در حال حاضر میزان بستری‌های جدید ناشی از کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی ۲۲۴ نفر است که نسبت به ابتدای آذرماه کاهش ۵۰ درصدی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز