خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان اردبیل خبر داد:

محورهای مواصلاتی استان اردبیـل باز است/راه ۱۰۰ روستا درحال بازگشایی/استقرار ۷ اکیپ راهداری در شهرستان نمین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۸۹۱

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـل گفت : همه محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش ایلنا، کلیم الله وثوقـی در بازدید از عملیات برف روبی محورهای مواصلاتی شهرستان نیر افزود: درحال حاضر شاهد بارش برف در محورهای اردبیل _ آستارا و خلخال _ اسالم هستیم. 

عضو شورای اداری استان اردبیـل با بیان اینکه نمک پاشی و برف روبی محورهای مواصلاتی استان با تلاش راهداران سخت‌کوش انجام شده تصریح کرد :درحال حاضر اکیپ های راهداری مشغول برف روبی و بازگشائی راه ۱۰۰ روستا در شهرستانهای گرمی،مشکین شهر و خلخال هستند. 

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت : ۴۲۰ نفر نیروی راهداری درقالب ۸۰ اکیپ در گردنه ها،محورها و راهدارخانه های استان مستقر شده و درحال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند. 

وثوقـی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در ایام زمستان ۲۰دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین را در محورهای مواصلاتی مستقر کرده و از ۱۳۳ سامانه هوشمند نظارت وکنترل راهها نیز استفاده می کند. 

او افزود: در سفرهای زمستانی داشتن زنجیرچرخ،لباس گرم و مناسب و سایر تجهیزات ایمنی ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل  از مردم و مسافران خواست باتوجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان قبل از سفر حتما با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.

استقرار ۷ اکیپ راهداری در شهرستان نمین

 بهرام خیاوی در بازدید از عملیات برف روبی گردنه حیران افزود: در طرح زمستانی امسال ۴۰ نفر راهدار در قالب ۷ اکیپ و ۲۰ دستگاه ماشین آلات در حال خدمات رسانی شبانه روزی به مردم هستند.

عضو شورای اداری شهرستان نمین از ذخیره سازی ۲۵۰۰ تن شن و نمک در راهدارخانه های حیران و نمین خبر داد و گفت: با تلاش راهداران کلیه محورهای مواصلاتی این شهرستان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

او خاطر نشان کرد: در هشت ماه گذشته با تلاش رانندگان و ۲۴ شرکت حمل و نقل کالا بیش از ۸۶۷ هزار تن کالا از شهرستان نمین جابجا شده و ۳۵ هزار و ۲۴۶ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین با بیان اینکه در مدت یاد شده ۶۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی با هدف ارتقای ایمنی راه ها تجدید خط کشی شده تصریح کرد: درجهت حفاظت و صیانت از راه و حریم آن به همت اکیپ‌های راهداری از ۴۷ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شده است.

خیاوی تسطیح ۷۷۰ کیلومتر حریم راه روستایی، شستشوی ۲۸هزارو ۶۰۰ عدد تابلو و علائم ،رنگ آمیزی ۵۳۵ تیرهای روشنایی جاده ها و سایر تلاش های مستمر در حفظ و نگهداری راه را از اقدامات مهم راهداران نمین در هشت ماه گذشته دانست.

او گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین مسئولیت نگهداری ۳۶۴ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد که از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی ، ۳۶ کیلومتر راه فرعی ، ۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستائی ، ۴۳ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز