خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف بیش از 22 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۸۴۸

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 22 کیلو و 500 گرم مواد مخدر تریاک در 2 عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، سردار امیری در تشریح این خبر گفت: در عملیات اول، با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان همدان کرده است.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات ضربتی خودرو  قاچاقچیان و منزل آنها در شهر همدان شناسایی و در بازرسی از آن، 12 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و 3 متهم در این رابطه دستگیر و 2 دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

سردار امیری بیان کرد: در عملیات دوم و در پی تلاش های اطلاعاتی، یک باند قاچاقچیان مواد مخدر که قصد انتقال تریاک از شهرستان ملایر را داشتند با اشراف اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شناسایی شدند.

وی افزود: با همکاری عملیاتی کارکنان انتظامی شهرستان ملایر، خودرو قاچاقچیان در یک اقدام عملیاتی و به موقع در خروجی این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن، 10 کیلو گرم مواد مخدر تریاک کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان بیان داشت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا است که ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز