خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

۱۱۹ راه ارتباطی روستایی در قزوین مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۸۳۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف و کولاک در ۲ روز گذشته، راه ارتباطی ۱۱۹ روستا در استان قزوین را مسدود کرده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق لطفی در خصوص مسدود شدن راه ارتباطی ۱۱۹ روستای استان، اظهارکرد: بیشترین راه‌های روستایی مسدود شده مربوط به مناطق کوهین، الموت، تاکستان، آوج و بوئین زهرا است.

مدیرکل راهداری استان اضافه کرد: عملیات برف روبی و بازگشایی این تعداد راه روستایی تا ساعاتی دیگر توسط راهداری آغاز خواهد شد.

حق لطفی با بیان اینکه هم اکنون بارش برف تمام گردنه‌های استان را سفیدپوش کرده است، گفت: با وجود بارش‌ها تردد در راه‌های اصلی و شریانی به صورت روان جریان دارد.

وی ادامه داد: امسال تاکنون ۴هزار و ۴۴۰ تن ماسه و نمک برای برفروبی راه‌های استان قزوین مصرف شده است.

این مسئول با اشاره به نامساعد بودن شرایط جوی از مردم استان خواست ضمن پرهیز از سفر‌های غیرضروری، در صورت ضرورت با رعایت سرعت مطمئنه در رانندگی، خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی از جمله زنجیر چرخ مجهز کنند.

استان قزوین ۷ درصد عملیات برفروبی راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

قزوین پنجمین استان کشور از نظر تعداد گردنه‌های برف گیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز