خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اجرای عملیات خط کشی راه‌های آسفالته با اعتباری بالغ بر ١٢ میلیارد ریال در شهرستان نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۷۶۷

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور از اجرای عملیات خط کشی به طول ٣۶٠ کیلومتر از راه‌های تحت پوشش این اداره با اعتباری بالغ بر ١٢ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

مجید مفیدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در نیشابور با اعلام این خبر گفت: خط کشی جاده‌ها نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی کاربران راه به خصوص در شب‌ها که روشنایی کم است و حدود جاده‌ها بخوبی قابل رویت نیست، دارد.

وی در ادامه افزود: عملیات خط کشی و تجدید خطوط محو شده راه‌های ارتباطی حوزه استحفاظی شهرستان نیشابور با پیگیری این اداره از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی و انعقاد قرارداد استانی و با اجرای بخشی از این قرارداد به مبلغ ١٢ میلیارد ریال در ٣۶٠ کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی این اداره بر حسب اولویت محورها اجرا و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: هدف راهداران نیشابوری فراهم کردن‌محوری قابل رویت در طول شبانه روز و تسهیل در امر ارتقا تردد ایمن در جاده‌ها است. همچنین رانندگان نیز بایستی هنگام تردد در راه ‌ها بین خطوط رانندگی کنند تا جان خود و سایر کاربران راه را به خطر نیندازند. 

مفیدی فر در ادامه فعالیت ها در خصوص ارتقا سطح ایمنی راه‌ها به اجرای دو پروژه دیگر اشاره و اعلام کرد: اجرای سیستم روشنایی در بزرگراه نیشابور به مشهد و همچنین نصب نیوجرسی مفصلی در بزرگراه نیشابور به سبزوار در نقاط مستعد حادثه در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز