خبرگزاری کار ایران

مدیر کل شیلات هرمزگان خبر داد ؛

پیشرفت خوب بهینه سازی و مدیریت بندر صیادی کنگ/اقدامات خوبی برای رفاه جامعه صیادی در بندرکنگ در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۷۲۴

مدیر کل شیلات هرمزگان،مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان و هیئت همراه از روند بهینه سازی و توسعه بندر صیادی کنگ بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالرسول دریایی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه خدمت به جامعه صیادی و تسهیل خدمات رسانی به ایشان همواره مورد تاکید و پیگیری  شیلات هرمزگان است، گفت: اقدامات خوبی با پیگیری شیلات و تعاونیها در راستای رفاه جامعه صیادی در بندرکنگ صورت گرفته است.

او با بیان اینکه مدیریت مطلوب این بندر در بهره وری موجب شده تا این بندر صیادی در استان الگو باشد، افزود : فعالیت های عمرانی، عملکرد و مشارکت صیادان در حفظ و نگهداری ومدیریت تعاونی صیادی بندر کنگ می تواند نمونه و الگویی مناسب برای دیگر بنادر صیادی استان باشد.

دریایی تصریح کرد: ارتقای مبلمان بندری،احداث هایپر مارکت، ساخت برج کنترال، نصب دوربین مدار بسته ،بهسازی درب ورودی،ایجاد مسیرورودی دو طرفه و پارکینگ ویژه قایقهای صیادی، تنها بخشی از اقدامات اخیر مدیریت این بندر صیادی و با پیگیری های اخیر صورت گرفته است.

مدیرکل شیلات هرمزگان اضافه کرد: این بندر صیادی با بهره مندی بالغ بر ۲۸۰ فروند شناور صیادی و بیش از دو هزار نفر صیاد سهم قابل توجه ایی در صید و صیادی استان هرمزگان دارد.

او  گفت: خوشبختانه این بندر صیادی از نظر جامعه صیادی ، مدیریت بنادر و ظرفیت های صید و صیادی جز بنادر نمونه کشورهستند.

در پایان این بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان با جمعی از صیادان و بهره برداران این بندرصیادی دیدار و به بررسی مسائل پیش روی آنها و ارائه راهکار های لازم پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز