خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استان:

مشکلی برای تردد در راه‌های قزوین وجود ندارد / وضعیت راه های روستایی در حال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۷۰۱

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: تردد عادی خودروها در طول تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان عادی است و آخرین وضعیت جاده‌های روستایی هم در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت‌ اله مهدیخانی اظهار کرد: خوشبختانه با ورود سیستم بارشی که از روز شنبه هفته جاری وارد استان شد، بارش‌های خوبی را شاهد بودیم تا جایی که هم اکنون بارش برف در تمامی سطح استان ادامه دارد.

 مدیرکل مدیریت بحران استان اضافه کرد: این در حالی است که برخی نقاط استان از جمله آزادراه قزوین - زنجان و ارتفاعات منتهی به بخش رودبار الموت شرقی و غربی بارش برف با کولاک همراه بوده و میزان بارش‌ها نیز در شهرهای آوج، آبگرم و طارم سفلی نیز قابل توجه بوده است.

مهدیخانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات به موقع عوامل راهداری در خصوص اجرای عملیات نمک پاشی و برفروبی، هیچ یک از راه‌های اصلی و فرعی استان با بارش برف مسدود نشده و از آنجایی که اولویت کار برای بازگشایی، این معابر هستند لذا هم اکنون شاهد تردد عادی و روان خودروها در آنها هستیم.

وی یادآور شد: با توجه به انجام عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی، ادامه استقرار توده هوای سرد نیز مشکلی را در حوزه تردد خودروها طی روزهای آینده ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز