خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در 12 استان/خلیج فارس و دریای خزر متلاطم می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۶۷۹

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور، امروز در سواحل شمال و نیمه شرقی کشور شامل استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، شرق هرمزگان و کرمان بارش باران و برف رخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا، امین حسین نقشینه گفت: امروز به تدریج از میزان بارش‌ها در نیمه غربی کشورمان کاسته می‌شود و عمده بارش‌ها در سواحل شمال و نیمه شرقی ایران شامل استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، شرق هرمزگان و کرمان رخ می‌دهد.

او افزود: فردا در استان‌های سیستان وبلوچستان، شرق هرمزگان و کرمان بارش پراکنده رخ می‌دهد.

این کارشناس اظهار کرد: چهارشنبه استان ایلام و مناطقی از شمال غرب و شمال کشور بارانی خواهند بود.

او ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم پنجشنبه شدت بارش‌ها در گیلان و غرب مازندران باشد. همچنین بارش‌ها در سواحل دریای خزر تداوم پیدا می‌کند.

نقشینه با اشاره به وضعیت دریا‌ها گفت: امروز دریای خزر و امروز و فردا خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد شد.

او با اشاره به وضعیت پایتخت افزود: امروز برای تهران بارش باران و برف پیش بینی می‌کنیم و امشب آسمان نیمه ابری با مه رقیق و بارش پراکنده خواهد داشت. همچنین فردا آسمان تهران کمی ابری خواهد بود.  

این کارشناس بیان کرد: گرم‌ترین مرکز استان بندرعباس و سردترین مرکز استان اردبیل بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز