خبرگزاری کار ایران

نمایده آستارا تاکید کرد:

لزوم تسریع در روند تکمیل زیرساخت های گمرک آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۱۰

نماینده مردم آستارا گفت: روند تکمیل زیرساخت های گمرک آستارا باید تسریع شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، غلامرضا مرحبا در جریان بازدید از گمرک زمینی کشور در مرز آستارا گفت: تکمیل محوطه سازی گمرک باید تسریع شود و گمرک آستارا نیازمند تجهیزات بروز و کافی است که در این راستا در آینده ای نزدیک دو دستگاه ایکس ری با تکنولوژی روز در این گمرک مرزی مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه گمرک به عنوان مرزبان اقتصادی، در راستای توسعه کشور و منطقه نقش مهم و بسزایی دارد گفت: گمرک آستارا محل درآمد و ایجاد شغل برای این شهرستان بوده و باید تضمین کنیم، گمرک به صورت عادلانه در خدمت تمام مردم قرار می‌گیرد و در اختیار افراد خاص نیست.
 
وی افزود :با توجه به‌ اینکه واردات و صادرات از مسیر گمرک انجام می شود ،رسیدگی به امور گمرک و آماده کردن شرایط لازم برای خدمات رسانی بهتر ، دقت ، سرعت و سلامت خدمات رسانی در این راستا از اهمیت خاصی برخوردار است.
 
نماینده بندر مرزی آستارا گفت: با پیگیری‌های‌صورت گرفته، شرکت انبارهای عمومی در بارانداز ریلی آستارا - آستارا مستقر می شود که با اجرای این طرح ، تشریفات گمرکی در همان محل انجام خواهد شد.

غلامرضا مرحبا با اشاره به اینکه  خدمات مناسبی از نظر توسعه زیرساخت‌ها در پایانه حمل و نقل بار آستارا دیده نمی‌شود، گفت: مشکلات و نابسامانی‌ها موجود در  این بخش زیاد است و در شأن دروازه ورودی جمهوری اسلامی ایران نیست و انتظار داریم مسئولان در این زمینه توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز