خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

توقیف محموله 40 میلیاردی مواد اولیه دارویی قاچاق در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۴۶۴

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: کانتینر حامل 4 تن و 600 کیلو مواد اولیه دارویی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس شناسایی و توقیف شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان، بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی برجابجایی محموله قاچاق دارو به وسیله یک دستگاه کانتینر مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی مسیر حرکت محموله مذکور، مأموران به ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس اعزام و یک دستگاه کامیون کشنده کاویان متعلق به قاچاقچیان را در محور بندرعباس، حاجی آباد توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: پس از بررسی بارنامه، پته گمرکی و پایش سیستمی مشخص شد اسناد و مدارک گمرکی ارائه شده با کانتینر مغایرت دارد که در بازرسی از خودرو تعداد 184 بشکه 25 کیلویی معادل 4 تن و 600 کیلو مواد اولیه ساخت داروی چرک خشک کن قاچاق و فاقد مجوز حمل غذا و دارو کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 40 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز