خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی از بدو تولد با آمریکایی‌ها سازش نداشته و نخواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۴۰۶

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی از بدو تولد با آمریکایی ها و ایالات مستقر آنها در خاورمیانه سازش نداشته و نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین گرامیداشت شهید«محسن فخری زاده» و اکران مستند نخستین شهید مدافع حرم هرمزگان، اظهار کرد: استان هرمزگان در دوران انقلاب رشادت ها و دلاوری های بیش از سایر استان ها در کارنامه خود دارد که نمونه هایی از این دلاوری و رشادت ها به شهادت رساندن شهیدانی چون یوسف دقت اولین شهید روابط عمومی سپاه در استان هرمزگان به دست گروهک تروریستی اشرف دهقان، شهید دارا و سالاری در آب‌های خلیج فارس، شهدای مدافع حرم استان هرمزگان و ... است.

وی با اشاره به خصومت آمریکا علیه انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی از بدو تولد با آمریکایی ها و ایالات مستقر آنها در خاورمیانه سازگاری نداشته و نخواهند داشت.

سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: صهیونیست‌ها در طول ۷۰ سال گذشته تاکنون ۲۷۰۰ نفر از عناصر شاخص کشورها را ترور کرده و اطلاعات آنها را پیش از ترور ثبت و ضبط کرده اند.

سردار شریف با اشاره به اینکه از صهیونیست ها پیروزی و سربلندی کشورهای اسلامی هراسناک بودند، بیان کرد: صهیونیست ها تمام همت خود را به کار می گرفتند تا اجازه ندهند کشورهای مسلمان دسترسی به شاخه‌های علم داشته باشند و مانع علم و دانشی که آنها را تهدید کند، می شدند.

مسئول روابط عمومی سپاه، شهادت شهید فخری زاده را از نقشه های ۲۱ سال قبل دشمن یاد کرد و افزود: در ۲۱ سال قبل اولین گزارش شهید محسن فخری زاده را شناسایی و به انواع مختلفی قصد ترور این شخصیت مهم را داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی ها و دولتمردان آمریکایی اعلام کردند که سال ۹۷ با فشار همه جانبه و تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران پایان این ملت خواهد بود و با فضل الهی و تدابیر رهبر معظم انقلاب این هدف آنها محقق نشد و ترامپ حسرت برقراری تماس و ارتباط با ایران بر دلش ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز