خبرگزاری کار ایران

در ۸ ماه گذشته انجام شد؛

لکه‌گیری 150 هزار مترمربع از جاده‌های استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۳۵۳

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در 8 ماه گذشته 150 هزار مترمربع لکه‌گیری و 40 هزار متر طول درزگیری توسط راهداران در جاده های استان اردبیل انجام شده است.

 به گزارش ایلنا، علی صبحی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده عملیات آسفالت 100 کیلومتر از محورهای استان امسال در دستور کار بود که از این میزان 70 کیلومتر انجام شده و 30 کیلومتر باقی مانده نیز به دلیل شرایط جوی، فصل بهار سال آینده انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در 8 ماه گذشته 150 هزار مترمربع لکه‌گیری و 40 هزار مترطول درزگیری توسط راهداران در جاده های استان اردبیل انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در پاسخ به سوال مردمی در خصوص وضعیت راه قره آغاج به سه راهی سروآغاجی در محور اردبیل پارس آباد افزود: بر اساس برنامه ریزی مدیریت روسازی راه‌های استان با انجام مطالعات لازم در محورهای شریانی و بررسی های کارشناسان راهداری عملیات لکه گیری و روکش راه‌ها در برنامه این اداره کل قرار می گیرد.

صبحی خاطرنشان کرد: برای حل مشکل مسیر یاد شده و دو قطعه محور سه راهی مشکین شهر به قره آغاج و قره آغاج به سه راهی سربند پارس آباد مناقصه برگزار و پیمانکار نیز انتخاب شد اما با توجه به شرایط آب و هوایی امکان آسفالت فعلا مقدور نیست که به محض مساعد شدن هوا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز