خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان:

۵۳ واحد مسکونی به معلولان قزوینی واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۳۰۶

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان ۵۳ واحد مسکونی امروز به مددجویان بهزیستی استان قزوین واگذار شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا وارثی اظهار کرد: این ۵۳ واحد مسکونی که به مددجویان واگذار شده به خانواده هایی که دارای حداقل ۲ معلول و تک معلول هستند، تعلق گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: برای احداث این واحدهای مسکونی به خانواده های ۲ معلول ۲۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض براساس تفاهمنامه با بنیاد مستضعفان، بهزیستی، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان نیز تسهیلات چهار درصدی در قالب مسکن مهر پرداخت شده است.

وارثی افزود: به خانواده های تک معلول هم پنج تا ۱۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان تسهیلات چهار درصدی در قالب مسکن مهر و بنیاد مسکن روستایی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه متراژ این واحدهای مسکونی به صورت میانگین ۷۰ تا ۸۰ متر است،اضافه کرد: از این تعداد واحد مسکونی، ۴۰ واحد برای خانواده های تک معلول و ۱۳ واحد برای خانواده ۲ معلول است.

این مسئول بیان کرد: این واحد های مسکونی در ناحیه شهری مهرگان و در روستاها به مددجویان بهزیستی تحویل داده شده است که در روستاها بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن بیشترین کمک و همراهی را برای ساخت این واحدها انجام داده اند.

مدیر کل بهزیستی استان یادآور شد: بهزیستی استان قزوین امسال متعهد شده تا ۶۲۰ واحد مسکونی را احداث و به خانواده های مددجویان نیازمند تحویل بدهد که تا به امروز ۳۵۳ واحد تحویل شده است.

وارثی عنوان کرد: برای تحویل باقی مانده واحدهای مسکونی هم مشکلی وجود ندارد و در آینده ای نزدیک سایر مددجویان واجد شرایط بهزیستی استان قزوین هم صاحب خانه می شوند.

مراسم تحویل واحدهای مسکونی مددجویان استان قزوین به صورت کشوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز