خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بیش از ۹۰۸ هزار همدانی سهام عدالت را به صورت غیرمستقیم آزادسازی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۲۹۵

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با بیان اینکه یک میلیون و ۴۱۵ هزار همدانی مشمول سهام عدالت هستند، گفت: ۹۰۸ هزار و ۷۲۲ همدانی سهام عدالت را به صورت غیرمستقیم آزادسازی کردند.

ناصرمحمودی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند حتماً باید کد بورسی دریافت کنند، ادامه داد: افرادی که روش غیرمستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کردند حتما باید کد بورسی دریافت کنند تا در مراحل بعدی که مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره است، بتوانند فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸.۵ درصد از افرادی که روش غیرمستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کردند در سامانه سجام ثبت نام کردند و ۷۰۰ هزار نفر هنوز ثبت نام نکردند، ضمن اینکه ثبت نام در سامانه سجام نیاز به مراجعه حضوری ندارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با بیان اینکه ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی در حال حاضر بین ۱۲ تا ۱۸ میلیون تومان است، گفت: بازار بورس و سرمایه بازاری کوتاه مدت نیست و باید با دید بلندمدت وارد این بازار شد.

محمودی با اشاره به اینکه مشمولان سهام عدالت به دو روش مستقیم و غیرمستقیم نسبت به آزادسازی سهام عدالت خود اقدام کردند، افزود: ۵۰۶ هزار و ۴۵۶ نفر معادل ۳۶ درصد روش مستقیم را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: افرادی که روش غیرمستقیم را برای سهام عدالت خود  انتخاب کردند، باید طبق قانون شرکت های سرمایه‌گذار استانی سهامشان را مدیریت کنند بر این اساس باید این افراد در سامانه سجام ثبت نام کنند.

محمودی با بیان اینکه شاکله اصلی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان همدان را مدیران عامل شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستان ها تشکیل داده است، خاطرنشان کرد: طبق اعلام وزارت اقتصاد و سازمان بورس، باید اعضای جدید برای عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی انتخاب شوند.

وی با تأکید بر اینکه افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند حتماً باید کد بورسی دریافت کنند، ادامه داد: افرادی که روش غیرمستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کردند حتما باید کد بورسی دریافت کنند تا در مراحل بعدی که مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره است، بتوانند فعالیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز