خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه خبرداد:

برملا شدن قتل مردی توسط همسرش پس از ۳ ماه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۲۵۴

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: زنی که دستور قتل همسرش را داده بود پس از چند ماه به دام افتاد.

به گزارش ایلنا، روح الدین یوسفوند اظهار داشت: راز قتل مرد جوانی که  حدود سه ماه قبل در شهر مامونیه شهرستان زرندیه به قتل رسیده بود،‌ در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و دستگیری عاملان این قتل برملا شد.

یوسفوند افزود: در روزهای پایانی تابستان امسال گزارشی از کشف جسد مردی در اطراف شهر مامونیه به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های انتظامی در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: از همان دقایق اولیه اعلام این قتل، تحقیقاتی تخصصی در این خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی، بازجویی های تخصصی خود را از آشنایان و بستگان مقتول آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه ادامه داد: سرانجام با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی، سرنخ هایی از دست داشتن یکی از بستگان مقتول در این قتل به دست آمد و کارآگاهان پلیس دریافتند که این قتل با همدستی زن  مقتول انجام شده است.

یوسفوند تصریح کرد: با دستگیری زن مقتول و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در مراحل رسیدگی به این پرونده و طی بازجویی های انجام شده، مشخص شد که این قتل به دلیل برخی مشکلات خانوادگی و با طرح نقشه قبلی و همدستی دو مرد دیگر انجام شده است.

او خاطر نشان کرد:‌ دو متهم دیگر این پرونده نیز در عملیات هایی جداگانه دستگیر و هر سه نفر با تکمیل تحقیقات پلیس برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز