خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد:

عودت بیش از ۴۷ هزار خودروی غیربومی از ورودی محورهای مواصلاتی استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۱۹۹

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در رویکرد اقناع سازی بالغ بر ۵۸ هزار و ۴۴۳ تذکر لسانی به رانندگان خودروها در رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان پلیس ارائه شد و تعداد ۴۷هزار و ۴۷۱ دستگاه خودروی غیربومی نیز از ورودهای محورهای مواصلاتی استان عودت داده شدند.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود خرم نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مهم‌ترین رویکرد پلیس در اجرا و نظارت بر محدودیت ها بر محوریت اقناع سازی افکار عمومی برنامه ریزی شد، افزود: از نخستین روز اجرای این محدودیت‌ها و به منظور نظارت و کنترل ترددهای خودرویی،‌ نیروهای پلیس راه و راهور درمجموع در ۱۷۰۶ نقطه در سطح استان مستقر شدند.

وی تصریح کرد:‌ در رویکرد اقناع سازی نیز بالغ بر  ۵۸ هزار و ۴۴۳ تذکر لسانی به رانندگان خودروها در رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان پلیس ارائه شد و تعداد ۴۷ هزار و ۴۷۱ دستگاه خودروی غیربومی نیز از ورودهای محورهای مواصلاتی استان عودت داده شدند.

سردار خرم نیا افزود: با توجه به محدودیت های ترافیکی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیز برای راننده و مالک خودرو که ترددهایی غیرقانونی داشتند از طریق سامانه های پیامکی اطلاع رسانی و تذکرات لازم داده شد.

وی با اشاره به حوزه دیگر مسئولیتی پلیس در نظارت بر اماکن عمومی و اصناف گفت:‌ با همکاری تیم‌های مشترک پلیس،‌ علوم پزشکی، صمت واصناف؛ مصوبات اعلامی بر نوع و نحوه فعالیت های واحدهای صنفی نیز در این مرحله از اجرای طرح با جدیت دنبال شد و تعداد ۱۸ هزار و ۸۳۰ تذکر به صاحبان اماکن عمومی در رعایت مصوبات اعلامی ارائه شد و تعداد ۱۴۸۱ واحدی صنفی بی توجه نیز پلمپ شدند.

سردار خرم نیا در پایان از همراهی خوب مردم، اصناف، رسانه و تلاش های شبانه روزی کارکنان در شرایط نامساعد جوی قدردانی و خاطر نشان کرد:‌ خدمتگزاری به مردم در حوزه سلامت و امنیت توفیقی برای کارکنان انتظامی استان است و شرایط سخت و وضعیت‌های جوی نیز هیچگونه تاثیر در نوع ارائه خدمات پلیس نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز