خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

هیچ یک از محورهای بردسکن دوبانده نیست/ وقوع ۴۰ درصد تصادفات در راه‌های روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۱۹۵

فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: متاسفانه به رغم اینکه بردسکن در مسیر چندین استان کشور قرار گرفته است و روزانه صدها وسیله نقلیه سبک و سنگین از محورهای مواصلاتی این شهرستان تردد می‌کنند، حتی یک کیلومتر راه دوبانده ندارد.

سرهنگ محمد چرمگی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: شهرستان بردسکن از مجموع بیش از هزار کیلومتر جاده، ۷۳  کیلومتر آن محور اصلی، ۲۲۶ کیلومتر جاده فرعی و ۷۸۷ کیلومتر راه روستایی دارد که متاسفانه یک کیلومتر آن (دوبانده ) بزرگ راه نیست.

وی با اشاره به اینکه حوزه استحفاظی پلیس‌راه بردسکن بیشتر از حوزه استحفاظی راه‌های تحت پوشش‌اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان است، گفت: پلیس راه بردسکن علاوه بر مکاتبه با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بردسکن با ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های کاشمر و سبزوار نیز در رابطه با وضعیت راه‌های حوزه استحفاظی پلیس راه  مکاتبه می کند.

وی اظهار داشت: حوزه استحفاظی راهداری و حمل و نقل جاده ای بردسکن در محور بردسکن به سبزوار ۳۰ کیلومتر است درحالی که حوزه ماموریت پلبیس راه بردسکن بیش از ۲ برابر آن و در حوزه استحفاظی راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار فعالیت دارد.

سرهنگ چرمگی با بیان اینکه ۴۰ درصد تصادفات حوزه استحفاظی بردسکن در راه‌های روستایی است گفت: متاسفانه هیچ یک از راه‌های بردسکن  زیرساخت مناسبی ندارد و بیشترین تصادفات رخ داده بین خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت ها است.

فرمانده پلیس راه بردسکن اظهار داشت: با توجه به اینکه روزانه صدها وسیله نقلیه سبک و سنگین از محورهای منتهی به بردسکن  تردد می کنند ولی متاسفانه هیچ یک از این راه‌ها دستگاه تردد شمار ندارد که می‌طلبد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به این مهم اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز