خبرگزاری کار ایران

رئیس بهزیستی سرخس خبر داد:

شناسایی بیش از دو هزار معلول در شهرستان سرخس/ ارائه تسهیلات ویژه به مناسبت هفته معلولان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۱۵۵

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرخس از شناسایی دو هزار و ۵۶۱ نفر معلول در سطح شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرخس، حسن سلیمی به مناسبت ۱۳ الی ۱۹ آذرماه هفته افراد دارای معلولیت با اشاره به شناسایی بیش از دو هزار معلول در سطح شهرستان سرخس گفت: هم اکنون از ۲ هزار و ۵۶۱ نفر معلول شناسایی شده در شهرستان سرخس هزار و ۱۰۰ نفر بطور مستقیم از سوی بهزیستی خدمات مستمر ماهیانه دریافت می کنند که بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی استان مابقی معلولان در نوبت ثبت خدمات دهی این سازمان هستند.

وی با بیان اینکه ۲/۵ درصد جمعیت شهرستان با مشکل معلولیت روبرو هستند و سرخس رتبه ۱۳ استان را دارد افزود: بر اساس آمار بیشترین افراد دارای معلولیت را افراد جسمی- حرکتی و سپس ذهنی هستند که ناشی از ازدواج های فامیلی و در مرحله بعد تصادفات ناشی از ضایعه نخایی است.

رئیس اداره بهزیستی سرخس خاطر نشان کرد: با همکاری دفتر امام جمعه و خیرین استان و شهرستان به جامعه هدفمان خدماتی شامل اهدای سبد غذایی و لوازم خانگی را در دستور کار داریم .

سلیمی تصریح کرد: هم اکنون به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان که از ۱۳ تا ۱۹ آذر برنامه ریزی شده، معلولان می توانند از حمل و نقل شهری، ارائه خدمات مشاوره، ویزیت خدمات درمانی، چشم پزشکی، بینایی‌سنجی همراه با ۱۵ درصد تخفیف دارو و سفر به مشهد مقدس با ارائه کارت شناسایی بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین توزیع اقلام مورد نیاز مددجویان پس از بازرسی و بررسی بصورت رایگان تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز