خبرگزاری کار ایران

در ۸ ماه گذشته انجام شد؛

جابجائی ۲ میلیون و ۹۴۸ هزارتن کالا در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۹۴۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی ۲ میلیون و ۹۴۸ هزارتن کالا در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، کلیم الله وثوقـی بعد از ظهر امروز در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان خلخال با بیان اینکه ۲ میلیون و ۹۴۸ هزارتن کالا و بار در ۸ ماه گذشته در استان جابجا شده, افزود: در مدت یاد شده ۲۰۷ هزار و ۵۸۰ برگ بارنامه نیز صادر شده است. 

عضو شورای اداری استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان،آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:11 هزارو 400 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم ،رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

وثوقی وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان را عادی و روان دانست و با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش تصریح کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی به شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و نظارت ویژه ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز