خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد:

ادامه روند آموزش غیرحضوری در خراسان‌جنوبی/ طبس تنها شهرستان با وضعیت قرمز استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۸۶۱

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مدارس در طبس تعطیل است، گفت: مدارس در سایر شهرستان‌ها باز است و کادر آموزشی در آنجا حضور خواهند داشت ولی روند آموزش همچنان غیرحضوری است.

به گزارش ایلنا، محمد علی واقعی اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق آخرین بررسی‌ها در بین شهرستان‌های خراسان‌جنوبی تنها شهرستان طبس در وضعیت قرمز است، مدارس این شهرستان همچنان تعطیل خواهد بود.

مدیرکل آمورش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیشتر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی هستند، بیان‌کرد: مدارس در سایر شهرستان‌ها باز و کادر آموزشی در آنجا حضور خواهند داشت ولی روند آموزش همچنان غیرحضوری است.

واقعی درباره میزان حضور کارکنان اداری در ادارات آمورش و پرورش خراسان‌جنوبی ادامه داد: در شهرستان‌های قرمز استان کادر اداری و اجرایی با یک سوم و در شهرستان‌های نارنجی با ۵۰ درصد کارکنان فعالیت کرده و پاسخگوی اولیاء دانش آموزان و ارباب رجوع خواهند بود.

وی یادآورشد: با توجه به اینکه روند آموزش در سال جاری همچنان غیرحضوری و از طریق شبکه شاد است نیازمند همکاری و همیاری اولیاء دانش آموزان در روند تعلیم و تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز