خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان خبر داد:

هیچ اداره ای تعطیل نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۷۷۶

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان اعلام کرد : هیچ اداره ای در روزهایی که محدودیت‌های کرونایی اجرا می شود به طور کامل تعطیل نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان با تأکید بر اینکه تعطیلی مطلق هیچ دستگاه اجرایی را نداریم، گفت: خدمات دهی به مردم نباید تعطیل شود اما شهروندان نیز باید شرایط را درک کرده و طی هفته جاری کمتر به دستگاه های اجرایی مراجعه کنند.

محمود قاسم نژاد افزود: در شرایط کنونی، دستگاه های خدمات رسان ضروری می‌توانند کارکنان خود را از یک سوم نیز بیشتر کاهش دهند و سایر دستگاه‌ها نیز با تشخیص مدیرکل همان دستگاه، با حداقل کارکنان و یا استفاده از 10 درصد کل ظرفیت کارکنان خود برای ارائه خدمت به فعالیت ادامه دهند.

وی با بیان اینکه در وضعیت قبلی در شهرهای قرمز یک سوم کارکنان دستگاه‌های خدمات رسان ضروری و حاکمیتی در محل کار حاضر می شدند ، اضافه کرد : در اداره های دیگر نیز در 2 هفته پیش تا ۵۰ درصد نیروها کاهش یافته بود.
 
جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان گفت: طرح تعطیلی یک هفته‌ای اداره ها را که رئیس سازمان اداری و استخدامی و معاون رئیس جمهور ابلاغ کرد ، در ستاد ملی تصویب و در ستاد استانی نیز بر اجرای آن تأکید شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز