خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد؛

تمدید محدودیت های ترافیکی کرونا در ایلام تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۷۷۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی که از یکم آذرماه شروع شده به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: باتوجه به خروج شهر ایلام از وضعیت قرمز، از امروز ۱۵ آذرماه جریمه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودرو‌های بومی از یک میلیون تومان به ۵۰۰ هزارتومان کاهش یافت.

او گفت: جریمه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودرو های بومی از شهرستان آبدانان به علت قرارگرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز از ۵۰۰ هزار به یک میلیون افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با بیان اینکه کماکان تردد شبانه وسایل نقلیه شخصی از ساعت ۲۱شب تا ۴صبح در معابر درونشهری شهرهای  ایلام، آبدانان و چرداول ممنوع است.، گفت: جریمه ۲۰۰هزار تومانی برای متخلفان صادر خواهد شد.

کهزادی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع طرح تاکنون ۲هزار راننده به دلیل نقض محدودیت های ترافیکی جریمه شده اند،افزود:۷۰درصدجرائم مربوط به تردد غیرمجاز شبانه درمحدوده ساعت ۲۱تا ۴بامداد شهرهای قرمز و مابقی در مبادی ورودی و خروجی  صادر شده است.

او با تاکید بر اینکه محدودیت های ترافیکی  درمبادی ورودی و خروجی همانند دو هفته گذشته بدون تغییر اجرا می شود، تصریح کرد: از هم استانی های  عزیز انتظار داریم در این هفته نیز به همکاری و همراهی با پلیس ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز