خبرگزاری کار ایران

درخشش دانشجویان دانشگاه سمنان در نمایشگاه منطقه‌ای «مد ، لباس و صنایع دستی»

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۷۵۸

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان از کسب موفقیت دانشجویان عضو کانون صنایع دستی این دانشگاه در دومین نمایشگاه منطقه‌ای توانمند‌های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی به میزبانی دانشگاه گیلان خبر داد .

به گزارش ایلنا از سمنان، در این نمایشگاه دانشجویانی از دانشگاه‌های قزوین ، زنجان ، قم ، سمنان ، خراسان شمالی ، آذربایجان شرقی و گیلان آثار و توانمندی های خود را در زمینه های مد ، لباس و صنایع دستی ارائه کردند .

 بهروز گل محمدی با بیان اینکه از دانشگاه سمنان نیز 9 دانشجوی این دانشگاه با 90 اثر در این نمایشگاه حاضر شدند افزود : در پایان این جشنواره و با نظر هیات داوران هانیه سلیمی دانشجوی کارشناسی رشته علوم ورزشی در رشته منبت کاری مقام دوم و پریسا صالحی دانشجوی کارشناسی رشته علوم ورزشی در رشته طراحی و چاپ لوگوی روی لباس مقام شایسته تقدیر را کسب کردند .

 گل محمدی با بیان اینکه دومین نمایشگاه منطقه‌ای توانمند‌های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی نهم تا یازدهم آذرماه جاری به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار شد یادآورشد : آیین اختتامیه این جشنواره با حضور خانم ابتکار معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده  و مهندس عسگری مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز