خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد خبر داد:

انتشار فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار پروژه کارخانه زباله سوز مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۶۵۶

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از انتشار فراخون شناسایی سرمایه گذار پروژه احداث و بهره برداری کارخانه زباله سوز مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی حاتمی در این باره گفت: روزانه در شهر مشهد بالغ بر 2هزارتن زباله تولید می شود بر این اساس توجه به ارتقای کمیت و کیفیت بهداشت و زیست شهری از اهم رویکرد های مدیریت شهری است که این معاونت با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری عملیات احداث و بهره برداری از مجموعه زباله سوز را در دستور کار قرار داده است.

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد افزود: با احداث این پروژه در گام اول حدود ۱۲۰۰ تن زباله در قالب انرژی به چرخه تولید بازگردانده خواهد شد که شهرداری مشهد نسبت به انتشار فراخوان شناسایی سرمایه گذار پروژه احداث کارخانه زباله سوز با ظرفیت روزانه 1200 تن واقع در جاده قدیم نیشابور- مشهد اقدام کرد.

حاتمی با اشاره به ظرفیت علم فناوری کشور در راستای بومی کردن این تکنولوژی بیان کرد: در احداث این پروژه از مجموعه فعالان در حوزه صنعت نیروگاهی هم دعوت به همکاری شده است.حجم سرمایه گذاری در این پروژه بستگی به نوع تکنولوژی پیشنهادی سرمایه گذاران خواهد داشت که پیش‌بینی می شود در صورت استفاده از ظرفیت فناوری کشور، گام موثری در کاهش بهای تمام شده این صنعت برداشته شود.

او  در ادامه گفت: پروژه احداث و بهره برداری از کارخانه زباله سوز با مدل مشارکتی (BOT ) و در بازه ی زمانی 3 سال اجرا می شود، همچنین اطلاعات مربوط به نحوه مشارکت بخش خصوصی فعال در حوزه مربوطه در قالب فراخوان منتشر شده است که از طریق سایت معاونت به آدرس www. Eco.mashhad.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز