خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد خبر داد:

بهره‌برداری از دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۶۳۹

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: امسال با برنامه ریزی‌های انجام شده، دو ایستگاه جدید آتش نشانی در مشهد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسعود ظهوریان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به تاکید مدیریت شهری در ارتقاء سطح ایمنی شهروندان، گفت: بر اساس مطالعات انجام شده، اعتباری معادل ۲۱۱ میلیارد ریال برای ساخت دو ایستگاه رازی و رسالت و توسعه و بهسازی دو ایستگاه فعلی در برنامه عملیاتی سازمان قرار گرفت که با بهره‌برداری از این دو ایستگاه مشهد دارای ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ایستگاه اول به نام ایستگاه رازی با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ درحال احداث است. هم اکنون از پیشرفت ۸۲ درصدی برخوردار است و  این ایستگاه نیز تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به موقعیت بلوار رازی، بزرگراه کلانتری و بلوار اندیشه مشهد، بهره برداری از این ایستگاه در تامین ایمنی محدوده کارخانجات و مجموعه‌های صنعتی و تولیدی این منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و احداث این ایستگاه در پشتیبانی ایستگاه ۱۴ و ۷ آتش نشانی نیز موثر است.

ظهوریان بیان کرد: در کنار احداث این دو ایستگاه، توسعه ایستگاه ۶ از متوسط به بزرگ با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال در انتهای بلوار مفتح تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و همچنین ایستگاه ۹ آتش نشانی با اعتباری معادل ۸۰ میلیارد ریال در حال انجام است که در ۶ ماهه نخست سال آینده آماده بهره برداری خواهد بود، این ایستگاه با عرصه دو هزار و ۳۰۰ و اعیان هزار و ۸۰۰ متر مربع بزرگ‌ترین ایستگاه آتش نشانی شهر خواهد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز