خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد:

دستگیری متهمان سرقت باغ ویلاهای بلوار توس

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۶۰۰

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۲ متهم پرونده سرقت‌های سریالی باغ ویلاهای بلوار توس خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی در این خصوص گفت: تیم  دایره تجسس کلانتری ۴۳ کاظم آباد در اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور هنگام گشت زنی  شبانه در محدوده باغ ویلاهای بلوار "توس" به یک دستگاه سواری پراید پلاک مخدوش با ۲ سرنشین مشکوک و بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: راننده خودرو پراید با مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل پلیس قبل از فرار از محل با همدستش دستگیر و در بازرسی از خودرو یک عدد پمپ آب مسروقه کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۳۲ و ۳۴ ساله که اعتیاد به مواد مخدر دارند پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی های به عمل آمده به ۳ فقره سرقت از باغ ویلاهای محدوده بلوار توس و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: در ادامه این عملیات با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه متهمان، ۲ عدد ضبط و پخش خودرو، ۲ حلقه رینگ خودرو پراید، ۲ حلقه لاستیک پراید، یک عدد قیچی صنعتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اشاره به توقیف خودرو پراید گفت: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی فرد مالخر ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز