خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات اردبیل خبر داد:

پرداخت ۱ میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات به شرکت‌های نوپا در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۵۵۵

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات کم بهره به شرکت‌های نوپای استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، عنوان کرد:برای حمایت از طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های نوپای استان و به منظور اشتغال آفرینی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیلات وجوه اداره شده تا سقف 150 میلیون تومان و با کارمزد 34/4 درصد به متقاضیان دارای طرح کسب و کار پرداخت می‌شود. 

او با اشاره به توسعه اکوسیستم نوآفرینی در استان اردبیل طی چند سال اخیر، افزود: برای حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپای فاوا، این تسهیلات با دوره بازپرداخت 36 ماه و احتساب 6 ماه دوره تنفس، در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل ICT استان ادامه داد: متقاضیان دریافت تسهیلات، ابتدا در سامانه ایران نوآفرین ثبت نام و کد نوآفرین دریافت کرده و سپس برنامه کسب و کار خود را بر اساس قالب مشخص شده در وب سایت اداره کل به نشانی https://ardebil.ict.gov.ir/fa/fava تهیه و در سامانه نوآفرین بارگذاری کنند.  

رزمی اضافه کرد: تمامی طرح‌های متقاضیان در کمیته استانی بررسی و جهت تایید نهایی و اقدامات آتی به کارگروه تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی می‌شوند.

براساس این خبر و با توجه به شرایط خاص و مشکلات برخی از متقاضیان در استفاده از تسهیلات وجوه اداره شده،  شیوه‌نامه جدید اعطای تسهیلات از محل قرارداد عاملیت با صندوق کارآفرینی امید و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تهیه شده و جهت حمایت حداکثری از فعالان حوزه فاوا ابلاغ شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز