خبرگزاری کار ایران

حق لطفی خبر داد:

استقرار راهداران قزوین در مناطق کوهستانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۴۸۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: نیروهای این حوزه با توجه به احتمال بارش برف و باران در ارتفاعات و مناطق کوهستانی سطح استان مستقر خواهند شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امروز، نیروهای راهداری با امکانات و تجهیزات مورد نیاز در مناطق از پیش تعیین شده استقرار خواهند یافت.

وی تاکید کرد: با توجه به هشدار زرد و ادامه شیوع ویروس کرونا، ۵۰ درصد از نیروهای راهداری در حالت آماده‌باش کامل قرار خواهند گرفت.

به گفته این مسئول راهداری، ۱۳۳ نیروی راهدار با ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین برفروبی در قالب ۱۰ تیم تا پایان خروج کامل سامانه بارشی در مناطق مرتفع و کوهستانی مستقر باقی خواهند ماند.

حق‌لطفی یادآور شد: با توجه به ادامه محدودیت‌های تردد در سطح راه‌های ارتباطی، اولویت استقرار راهداران مناطق کوهستانی و برفگیر استان خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تاکید کرد: از آغاز فعالیت طرح زمستانی و بارش‌ها تاکنون نیروهای راهداری استان در پنج مرحله اقدام به اجرای عملیات نمکی پاشی و برفروبی سطح جاده‌های راه‌های کرده‌اند.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراه‌ها نیز رتبه سوم کشور را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز