خبرگزاری کار ایران

در دیدار با وزیر کشاورزی؛

خرید محصول کشمش تاکداران در پایتخت پیگیری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۴۴۰

به منظور تبیین راهکار‌های حمایت از خرید کشمش و تسریع در روند صادراتی این محصول، مسئولان استان قزوین با وزیر جهاد کشاورزی دیدار کردند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، به منظور تبیین راهکار‌های حمایت از خرید کشمش و تسریع در روند صادراتی این محصول، مسئولان استان راهی تهران شدند تا درباره این مضوعات با وزیر جهاد کشاورزی نشست مشترکی برگزار کنند.

قبادی معاون اقتصادی استاندار در گفتگو با بخش خبری ۲۰ گفت: در این نشست وزیر جهاد کشاورزی برای استفاده از اعتبارات دولتی به منظور تقویت توان مالی واحد‌های صادراتی قول مساعد داد تا بتوان محصولات تاکداران را خریداری و صادر کرد.

همچنین در این نشست وزیر جهادکشاورزی به تاکداران و همچنین صادرکنندگان کشمش قول داد روی حمایت‌های این وزارت خانه حساب باز کنند.

تاکداران استان امسال چیزی حدود ۴۰ هزار تن کشمش تولید کردند و حالا برای فروش و صادرات این حصول نیازمند حمایتند.

شهرستان تاکستان دارای ۳۲ هزار باغ انگور است که ۷۰ درصد از محصول آن تبدیل به کشمش می‌شود.

شنبه گذشته هم نشستی در قزوین با حضور رئیس سازمان تعاونی روستایی و مدیرعامل بانک کشاورزی برای پیگیری مشکلات تاکداران برگزار شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز