خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین خبر داد:

اعمال قانون سه هزار و ۵۰۰ خودروی متخلف در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۴۲۹

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، سه هزار و ۵۰۰ خودرو متخلف با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در کمیته شورای ترافیک افزود: با توجه به قرمز بودن وضعیت قزوین و براساس مصوبه ستاد کرونای استان، تردد خودروها با پلاک غیربومی ممنوع است و مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعمال ممنوعیت ترددها همچنان از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح خواهد بود، اظهار داشت: تردد شهر به شهر خودروها با پلاک‌های غیربومی در ساعت مقرر در سطح استان ممنوع بوده و اعمال قانون خواهد شد.

فرخزاد  تصریح کرد : از  ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، ۲ هزار و  ۸۰۰‌ مجوز تردد در سطح استان قزوین صادر شده است.

وی با اشاره به تمدید مجوزهای صادر شده به مدت یک هفته دیگر برای تردد خودروها افزود: با توجه به اینکه صدور مجوز تردد در فرمانداری‌ها و پلیس راه بررسی می‌شود، از فرمانداران این استان درخواست می‌شود با سختگیری و حساسیت بیشتر نسبت به صدرو مجوزهای ضروری بین شهری اقدام کنند.

فرخزاد با بیان اینکه فقط برای ۲۰ تا ۳۰درصد متقاضیان مجوز تردد صادر شده است، اضافه کرد: در محورهایی که ممنوعیت تردد وجود دارد، باید تابلوهایی با عنوان این محور دوربین‌های کنترل‌کننده تردد دارد نصب شود تا مردم بدانند که در چه مسیرهایی نباید تردد کنند.

این مسئول تاکید کرد: برای سهولت تردد شهروندان و کاهش بار ترافیکی، شهرداری قزوین موظف است مسیر کمر بندی جاده نسیم شمال را از روز شنبه بازگشایی کند.

وی  در ادامه با قدردانی از همراهی مردم در اعمال هرچه بهتر محدودیت‌ها، خواستار تداوم این همراهی‌ها در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز