خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی خبرداد:

بارش برف و باران از امروز در قزوین آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۴۲۵

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین از فراگیری بارش‌ها به صورت برف و باران در سطح استان تا ظهر دوشنبه خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی آخوندی با اعلام این خبر گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای از امشب سامانه بارشی جدیدی وارد منطقه شده که فعالیت آن تا ظهر دوشنبه هفته جاری در سراسر استان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بارش‌ها برای روز شنبه در پاره ای مناطق، به ویژه نیمه شمالی و برای روز یکشنبه نیز فراگیری آن به صورت برف و باران در تمامی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، بارندگی‌ها برای روز شنبه و در مناطق مرتفع به صورت برف و باران، برای روز یکشنبه دامنه این بارش به مناطق سردسیر کشیده خواهد شد و برای روز دوشنبه نیز در مناطق کوهستانی، مرتفع و ارتفاعات شاهد برف و باران خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: از روز یکشنبه نیز برای استان قزوین کاهش دما و پدیده یخبندان (دمای زیر صفر) پیش‌بینی شده که این وضعیت تا اواخر هفته آینده ادامه خواهد داشت.

آخوندی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته آوج با منفی ۲ و قزوین و آبیک با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و کمینه دمای هوای قزوین طی این مدت نیز سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز