خبرگزاری کار ایران

کشاورزی به ایلنا خبر داد:

اعطاء وام‌های ۱۶ تا ۹۰۰ میلیونی در حوزه گردشگری آسیب دیده از کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۳۷۵

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر از اعطای وام‌های 16تا 900 میلیونی در حوزه فعالیت های صنفی گردشگری آسیب دیده از کرونا خبر داد.

کشاورزی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه، اجتماعی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بوشهر، ضمن اعلام این خبر افزود: متقاضیان این بخش برای دریافت تسهیلات کرونایی تقاضای خود را از طریق سامانه کارا ثبت کنند.

کشاورزی با بیان اینکه مهلت ثبت نام فعالان حوزه گردشگری در این سامانه ها برای بهرمندی از تسهیلات کرونا تا ۳۰ آذرماه ۹۹ تعیین شده است، گفت: مبلغ جدید تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا مرتبط با حوزه گردشگری بین ۱۶ تا ۹۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۲ درصد است.

وی ادامه داد: تسهیلات پیش‌بینی شده برای راهنمایان گردشگری ۲۰ میلیون تومان، دفاتر خدمات مسافرتی ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان، شرکت‌های حمل و نقل گردشگری ۸۰ میلیون تومان ، موسسات آموزشی گردشگری ۶۰ میلیون تومان، ارزیابان و عوامل تطبیق 16میلیون تومان، شرکت‌های عامل تطبیق ۵۰ میلیون تومان، اقامت گاه‌های بوم گردی و گردشگری سنتی هم براساس تعداد اتاق و درجه واحد بین ۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان، هتل‌ها براساس ستاره و تعداد اتاق بین ۲۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان، مهمانپذیر و هتل آپارتمان نیز براساس درجه و تعداد اتاق نیز از ۲۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان و سفره خانه‌های سنتی و واحدهای پذیرایی بین راهی نیز براساس نوع درجه بین ۱۰۰ تا 200 میلیون تومان خواهد بود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه، اجتماعی بوشهر خاطرنشان کرد: متقاضیانی که قبلا از تسهیلات کرونا استفاده کرده‌اند می‌توانند مجدداً در سامانه‌های اعلام شده ثبت نام و مابه تفاوت تسهیلات از طریق نظام بانکی به آنها پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسئول بررسی و تایید تقاضای ثبت‌نام کنندگان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و ضمناً به منظور حمایت از فعالان حوزه گردشگری، بازپرداخت تسهیلات بانکی موضوع این دستورالعمل تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ مشمول دوره تنفس می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز