خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد ؛

ادامه محدودیت در آرامستان های آذربایجان شرقی/۵ شهرستان استان در وضیعت زرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۲۱۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است، گفت: با این وجود محدودیت‌ها در همه آرامستان‌های استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،علیار راستگو در حاشیه جلسه ستاد استانی کرونا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ۵ شهرستان اسکو، چاراویماق، ورزقان ، خداافرین و هوراند در وضعیت زرد و بقیه در وضعیت نارنجی قرار دارند. 

او ادامه داد: محدودیت ها در تمام شهرهای زرد و نارنجی بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه خواهد یافت.

راستگو اضافه کرد: تا رسیدن به وضعیت مطلوب، تمامی پارک ها و تفرجگاه ها تعطیل خواهند بود و تمام مراسم‌ها مذهبی و آیینی برگزار نخواهد شد.

او از همراهی مردم، اصناف و کسبه در هفته های گذشته تقدیر و تشکر کرد و گفت: این همراهی موجب شد وضعیت آذربایجان شرقی از قرمز به نارنجی تقلیل یابد و امیدواریم با همراهی مردم به وضعیت سفید برسیم. 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بسیج ، اظهار کرد: با اجرای این طرح افراد آلوده به صورت خانه به خانه و محله محور شناسایی می شوند.

او ادامه داد: اجرای این طرح در ۱۰منطقه تبریز تقسیم بندی و آغاز شده است.

راستگو با بیان اشاره به آمادگی کامل نقاهتگاه ها در آذربایجان‌شرقی گفت: بر حسب نیاز استان و اعلام دانشگاه علوم پزشکی تبریز استفاده از این اماکن آغاز خواهد شد.

او با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل هاای ستاد ملی کرونا، محدودیت ها در وضعیت زرد و نارنجی مشخص است، افزود: ادارات غیر ضروری با یک دوم کارکنان فعالیت خواهند کرد و بقیه موسسات و دانشگاه ها و مراکز اموزشی تعطیل و آموزش ها به صورت غیر حضوری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز