خبرگزاری کار ایران

نمایش آثار هنرمندان قزوینی در نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۲۰۶

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از نمایش آثار ۲۳ هنرمند استان قزوین در نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سید میثم حصاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، سی و چهارمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با حمایت معاونت صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی کشور برای نخستین‌ مرتبه به ‌صورت مجازی و با حضور هنرمندان و صنعتگران سراسر کشور راه‌اندازی شد.

معاون اداره کل صنایع‌‎دستی استان هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه را بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی در توسعه اقتصادی صنایع ‌دستی دانست و افزود: در این نمایشگاه آثار ۲۳ هنرمند و صنعتگر فعال در عرصه صنایع ‌دستی و هنرهای ‌سنتی استان در رشته‌های معرق، منبت، رودوزی‌های سنتی، تراش‌ شیشه، زیورآلات سنتی، چادرشب‌ بافی و گلیم همراه با آثار و محصولات تولیدی هنرمندان سایر مناطق کشور به نمایش درآمده است.

حصاری با دعوت از علاقه مندان و هنردوستان برای بازدید و خرید این آثار، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از آثار به نمایش درآمده به آدرس اینترنتی www.tafrihati.com  بخش نمایشگاه مجازی مراجعه و با حمایت از هنرمندان بخشی از خسارت‌های وارد شده به این حوزه و هنرمندان فعال در این عرصه را جبران کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز