خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به مناسبت روز جهانی معلولان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۱۸۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به مناسبت روز جهانی معلولان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا استان بوشهر، در متن پیام فاطمه کرمپور آمده است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
١3 آذر روز جهانی معلولان فرصتی است ارزشمند برای خوب دیدن و ارج نهادن به توانمندی های همنوعانی که با محدودیت های معلولیت مبارزه می کنند و توجهی است برای مسؤلان تا ضمن احیاء حقوق کامل معلولان ، نگرش جامعه را نسبت به پذیرش پدیده معلولیت تبیین کنند .
 
معلولان باید فرصت یابند تا استعدادهای خلاّق هنری و فکری خود را رشد داده و آن را نه تنها برای منافع خود، بلکه برای غنی سازی جامعه به کار گیرند. به این منظور، باید دسترسی آنان برای مشارکت در فعالیت های فرهنگی و هنری تضمین شود.
 
هدف از تعیین این روز ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیتهای مختلف؛ و افزایش آگاهی هایی بوده است که می‌بایست از مساله پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه‌های سیاسی؛ اجتماعی؛ اقتصادی و فرهنگی زندگی منتج شود.
 
ارتقای سطح توانمندی افراد دارای معلولیت، شناسایی افراد با مهارت بالا، افزایش مشارکت اجتماعی و اعتماد به نفس، آگاه سازی جامعه در خصوص توانمندی افراد دارای معلولیت و تأکید بر حقوق مشخص اجتماعی افراد با نیاز ویژه از جمله اهداف نامگذاری روز جهانی معلولان است. 
 
اینجانب با  تبریک این روز به همه معلولین و خانواده‌های محترم  آنان خاصه معلولین هنرمند استان بوشهر، توفیقات این عزیزان را در عرصه های مختلف خواستار و توفیق خدمتگزاری به این بزرگواران را از بارگاه حق تعالی مسالت می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز