خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی:

هشتمین مرحله ضدعفونی جایگاه های سی ان جی قزوین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۱۳۳

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: هشتمین مرحله ضدعفونی و میکروب زدایی جایگاه های سی ان جی قزوین انجام و اقلام بهداشتی بین کارکنان این جایگاه ها توسط سازمان تاکسیرانی توزیع شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان اظهارکرد : با توجه به اوج گیری مجدد ویروس کرونا، هشتمین مرحله ضدعفونی و میکروب زدایی جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به انجام رسید و نازل ها، تجهیزات، دستگاه های کارتخوان، سرویس های بهداشتی، محوطه و کلیه سطوحی که شهروندان با آن در تماس هستند توسط بهره برداران (پیمانکاران) این جایگاه ها ضدعفونی و میکروب زدایی شد.

او ادامه داد: علاوه بر ضدعفونی جایگاه های سی ان جی، اقلام بهداشتی شامل: ماسک، دستکش و اسپری ضدعفونی کننده توسط سازمان تاکسیرانی در اختیار متصدیان (اپراتورهای) این جایگاه ها قرار داده شد.

عرشیان تصریح کرد: با توجه به این که اقلام بهداشتی به طور مداوم در اختیار اپراتورهای جایگاه های سی ان جی قرار می گیرد، شهروندان برای حفظ سلامتی خود و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مجاز به برداشتن نازل ها و تجهیزات جایگاه ها نیستند و سوختگیری فقط از طریق اپراتورهای این جایگاه ها انجام می گیرد..

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در پایان افزود: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود 15 هزار خودرو در این جایگاه ها سوختگیری می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز