خبرگزاری کار ایران

برگزاری مانور مقابله با زلزله صنعت آب و برق جنوب کشور در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۰۷۹

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان بوشهر گفت: با هماهنگی وزارت نیرو مانور تمرینی مقابله با زلزله صنعت آب و برق منطقه مرکزی جنوب کشور در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر صادق زنده‌بودی امروز پنج شنبه -۱۳ آذرماه- در تشریح برگزاری مانور مقابله با زلزله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سناریو این مانور وقوع زلزله‌ای با قدرت ۶.۵ ریشتر در شهرستان بوشهر و با مرکزیت شهر چغادک بود که از سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر امور مربوط به راهبری حادثه انجام شد.

او بیان کرد: بر اساس فرضیه‌های مانور، بر اثر این زلزله، مناطق تحت شعاع آن شهرستان‎های بوشهر، دشتستان و تنگستان بود که با آسیب دیدن زیرساخت‎های آب و برق نقاط یاد شده، روند خدمت‌رسانی به مشترکان با اختلال مواجه شد.

زنده‌بودی اظهار داشت: در این زمینه بر اساس سناریو از پیش تعیین شده، پس از دریافت اطلاعات و گزارش‎های مدنظر، ستاد مدیریت بحران با حضور مدیران عامل، مدیران بحران و رئیس منطقه مرکزی جنوب وزارت نیرو تشکیل و بلافاصله تیم‌‌های ارزیاب به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: پس از اطلاع‌رسانی به ستاد فرماندهی، کمیته‌‌های مورد نیاز از جمله ایمنی، امنیت، عملیات، برنامه‌ریزی، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی تشکیل شد.

زنده‌بودی ادامه داد: با اطلاع‌رسانی زلزله به استانداری، فرمانداری و سایر سازمان‎های مرتبط و تقسیم کار، فعالیت گروه‌‌های عملیاتی برای بهسازی شبکه‌‌های آسیب دیده آغاز شد.

او ادامه داد: در نهایت پس از بهسازی شبکه‌های آسیب دیده پایان عملیات اعلام و جمع‌بندی نهایی توسط ستاد مدیریت بحران انجام گرفت.

زنده‌بودی افزود: اصفهان، بوشهر، فارس، یزد، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد ۶ استان مشارکت کننده در مانور مقابله با زلزله بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز