خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش برف و باران در 17 استان کشور/کاهش دمای هوا در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۰۶۹

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور، امروز در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، زنجان، قم، البرز، قزوین، سمنان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، بوشهر و فارس باران می بارد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، زنجان، قم، البرز، قزوین، سمنان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، بوشهر و فارس بارش باران خواهیم داشت. در مناطق سردسیر بارش‌ها به شکل برف است.

او افزود: در مناطق جنوبی بارش باران با رعد و برق و وزش باد شدید همراه است.

این کارشناس ادامه داد: فردا در مناطقی از غرب خلیج فارس، بوشهر، کرمان، مناطق مرکزی و شمالی شامل  گیلان و مازندران بارش باران پیش بینی می‌کنیم. همچنین بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق شمالی به شکل برف خواهد بود.

رفیعی ادامه داد: روز شنبه در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، مرکزی، قم، البرز، قزوین، سمنان، تهران، بوشهر و فارس، کردستان، کرمانشاه، ایلام، اصفهان، کرمان، گیلان و مازندران بارش باران تداوم خواهد داشت.

او افزود: آسمان تهران امروز بارانی می‌شود و غبار محلی دارد. همچنین نسبت به روز گذشته هوا ۲ درجه سردتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز