خبرگزاری کار ایران

نماینده دامغان در مجلس:

کاهش آمار مبتلایان نتیجه همکاری مردم و ستاد مقابله با کرونا است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۰۲۲

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش آمار مبتلایان، متوفیان و بستری شدگان کرونا نتیجه همکاری خوب مردم و مدیریت اجتماعات و اعمال محدودیت‌های ستاد کرونای شهرستان بود.

به گزارش ایلنا از سمنان، علی اکبر علیزاده بیان کرد: در مهر و آبان ماه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ولایت دامغان بین 47 نفر تا 51 نفر بود.
 
او ضمن اشاره به اینکه تعداد متوفیان کرونایی در مهرماه و آبان ماه بین 8  تا 1 نفر در روز بود یادآور شد: آمار بستری بیماران کرونایی در زمان مشابه در سطح کشور 2300 نفر و تعداد متوفیان کرونا در سطح کشور به طور میانگین 150 نفر بود.
 
نماینده مردم دامغان در مجلس اضافه کرد: قبل از شیوع موج سوم کرونا در کشور، سخت‌گیری‌هایی توسط  ستاد کرونا دامغان در این شهرستان اعمال شد؛ که بسیار تاثیر گذار بود.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در موج سوم کرونا آمار مبتلایان 7 برابر و آمار متوفیان 3 برابر شد که در موج سوم کرونا بیشترین آمار بیماران بستری در دامغان 114 نفر ثبت شده و تعداد متوفیان هم در بدترین شرایط به کمتر از 1.5 برابر رسید.
 
 علیزاده ضمن بیان اینکه دستیابی به این موفقیت بزرگ در مرحله اول به همکاری متقابل مردم با ستاد کرونا مربوط می‌شود گفت: شهروندان دامغان نکات بهداشتی را خوب رعایت کردند.
 
 علیزاده به عزم جدی ستاد مقابله با کرونا دامغان در جلوگیری از تجمعات اشاره کرد و ادامه داد: پلمب فروشگاه های زنجیره ای که به بهانه حراج مواد غذایی و... موجب تجمع شهروندان و انتشار ویروس کرونا می شد از دیگر اقدامات این ستاد بود.
 
او  با تقدیر از کادر پزشکی که به‌رغم کمبود نیرو بی وقفه به درمان و معالجه مبتلایان ادامه دادند تصریح کرد: در یک هفته گذشته بیش از 30 نفر از مبتلایان از مرکز درمانی ترخیص شدند و روند ابتلا در دامغان سیر نزولی گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز