خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خبر داد:

کشف بیش از ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۹۵۶

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در مرزهای حوزه استحفاظی هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در این خصوص افزود: مرزبانان این فرماندهی در هنگ تایباد، طی ایست و بازرسی‌های مداوم، موفق به کشف چندین مورد کالای قاچاق شدند.

سردار شجاع در ادامه افزود: در جهت پیشگیری از قاچاق انواع کالا مرزبانان این استان موفق شدند اقلامی از قبیل ۱۴ گوشی تلفن همراه هوشمند قاچاق از ۵ تبعه افغان، ۳۳۳ کیلوگرم تخم مرغ، ۱۴۹ کیلوگرم کره و ... را کشف کنند.

وی با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان گفت: این مقدار کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت و از قاچاقچیان کالا کشف شده که پس از دستگیری به مراجع قضایی تحویل، کارشناسان ارزش این کالاهای قاچاق را ۴۵۸ میلیون و ۶۰ هزار ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان افزود: عبور کالای قاچاق از مرزهای استان خراسان رضوی خیال خام قاچاقچیانی بود که امروز در دام هوشیاری و دقت مرزبانان این فرماندهی محصور شده‌اند و ندامت افراد دستگیر شده نشانه‌ی رشادت این غیور مردان در مرزها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز